Subject: Diskusija: "Kibernetinio saugumo įgūdžių formavimo iššūkiai NIS2 direktyvos įgyvendinimo kontekste"
From: Greta Klimienė <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 13:53:12 +0300

Laba diena,

Maloniai kviečiame Jus į Nacionalinio Kibernetinio Saugumo Centro (NKSC) ir 
Erasmus+ finansuojamo projekto REWIRE – „Kibernetinių įgūdžių aljansas – 
nauja vizija Europai“ diskusiją „Kibernetinio saugumo įgūdžių formavimo 
iššūkiai NIS2 direktyvos įgyvendinimo kontekste“, kuri vyks 2024 m. rugsėjo 
25 d. 14:00 val. Mykolo Romerio universiteto laboratorijose, adresu 
Didlaukio g. 55, Vilnius bei nuotoliniu būdu.

Diskusijos metu aptarsime NIS 2 direktyvos įgyvendinimo Lietuvoje praktines 
problemas ir aspektus bei būdus kaip prie tokių įgūdžių formavimo gali 
prisidėti REWIRE ir kiti panašaus pobūdžio projektai. Detalesnį 
konferencijos aprašymą rasite prisegtame dokumente.

Kviečiame registruotis užpildant registracijos formą iki 2024 m. rugsėjo 24 
d.

Formą rasite spustelėję nuorodą:  <https://forms.office.com/e/47grXBSdeg> 
https://forms.office.com/e/47grXBSdeg

Nuotoliniu būdu užsiregistravusiems dalyviams nuoroda bus išsiųsta 
elektroniniu paštu.

Jei nebenorite gauti tokios informacijos ir (ar) pageidaujate būti išbraukti 
iš REWIRE projekto suinteresuotųjų asmenų sąrašo, prašome informuoti el. 
paštu:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pagarbiai
Greta Klimienė
Projektų skyriaus vyriausioji vadybininkė

Mokslo ir inovacijų centras | Mykolo Romerio universitetas
Didlaukio g. 55, Vilnius, L-409 kab.
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+370 5 2714 465



  _____

Studijos kokybiškam gyvenimui

Ateities g. 20, Vilnius | LT08303
 <https://www.facebook.com/MykoloRomerioUniversitetas> 
<https://www.linkedin.com/school/mykolasromerisuniversity/mycompany/> 
<https://www.instagram.com/mru.universitetas/> www.mruni.eu 
<http://www.mruni.eu/>

  _____

Šioje žinutėje ir su ja siunčiamuose dokumentuose esanti informacija gali 
būti konfidenciali ir yra skirta tik nurodytam asmeniui.
Jeigu ji pasiekė klaidingą adresatą, prašome apie tai informuoti siuntėją 
bei neplatinti šios informacijos tretiesiems asmenims.